Emas Kembara Sdn Bhd


Emas kembara (EKSB) adalah merupakan sebuah syarikat milik penuh bumiputera yang ingin meneroka pasaran kerja seni ukiran kayu klasik yang berkonsepkan atau berteraskan elemen seni ukir nusantara iaitu Melayu dan Bali.

Berhasrat melangkah  lebih jauh, EKSB berusaha sedaya upaya memenuhi kepuasan pelanggan dan memberi komitmen untuk hasil kerja yang terbaik.

Bagi menghasilkan kerja-kerja seni pertukangan kayu yang kreatif, EKSB mempunyai tenaga kerja yang pakar disamping memberi peluang kepada pemilik rumah untuk memberikan gaya sentuhan yang tersendiri.

Kami mengutamakan kehendak pelanggan dalam setiap tempahan yang dibuat, oleh itu pihak kami lebih suka berhubung terus dengan para pelanggan melalui telefon atau bersua muka, dengan cara ini ianya menjadi lebih mudah untuk kami menerangkan tentang khidmat pertukangan dan reka bentuk dan juga boleh bertukar-tukar idea tentang reka bentuk yang ingin di tempah oleh pelanggan.

Anda boleh menghubungi kami untuk sebarang maklumat dan temu janji di talian:


 Rizal - 012-3266225

Comments

  1. Salam tuan,

    Saya amat tertarik dengan persembahan ukiran yg dihasilkan.Dan sebagai peminat hasil seni pertukangan kayu, adakah tuan kenakan sebarang caj sekiranya saya ingin dapatkan khidmat nasihat bagi pembinaan struktur kayu kediaman saya contohnya porch dan beranda rumah?

    Terima kasih.

    ReplyDelete
  2. salam,

    jika berminat untuk pembelian mesin cnc router yg amat sesuai untuk membuat ukiran kayu 2D dan 3D boleh lawati kami di:-
    http://kurnia-alrizq.blogspot.com/

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Jenis-jenis Kayu Dan Kesesuaiannya

Ukiran Kayu Klasik

Pemasangan Tangga Kayu (Hand Rail)